For English, please use Google Translate (in the right corner of this page).

Als SGE willen we in de (nabije) toekomst onze zorgverlening op een aantal onderdelen anders gaan organiseren. Hierbij kunt u o.a. denken aan de inzet van digitale ondersteuning (bv. digitaal contact met het centrum in de vorm van een e-consult of een e-afspraak maken) en een andere aanpak van onze zorg voor mensen met een chronische aandoening (hart- en vaatziekten, COPD, Astma en Diabetes type II).

 

Zouden we u mogen benaderen om met ons mee te denken over veranderingen binnen (een van) onderstaande thema’s?

  • Zorgverlening huisartsen

  • Zorgverlening apotheken

  • Psychologische zorgverlening

  • Zorgverlening fysiotherapie

  • Digitale ondersteuning chronische zorg (hart- en vaatziekten, COPD, Astma en Diabetes type II)

Middels dit aanmeldformulier kunt u aanvinken voor welk(e) thema(‘s) we u mogen benaderen.

Aanmeldformulier

Indien u een van bovenstaande thema’s heeft aangevinkt, weten wij dat wij u gericht kunnen uitnodigen voor een patiënten panel of een vragenlijst toe kunnen sturen. We waarderen uw input!




Delen

Informatie

Geplaatst
14 september 2019

Onderwerp(en)
Algemeen, Patiëntenbelangen
Uitgelicht
Contact met het gezondheidscentrum
Contact met het gezondheidscentrum
Geplaatst: 17 maart 2020

Het advies is tot in ieder geval 6 april om zo weinig mogelijk fysiek contact met elkaar te hebben en te zorgen dat mensen met klachten thuis blijven. Toch kan het zijn dat u een vraag heeft aan uw huisarts of andere zorgverlener in het centrum. Wat zijn nu de richtlijnen? En wat zijn de mogelijkheden voor andere vormen van contact met de zorgverlener bij uw gezondheidscentrum?

Gezondheidsklachten
Gezondheidsklachten
Geplaatst: 17 maart 2020

Heeft u hoestklachten/ keelpijn/ last van snotteren en/of lichte verhoging, blijf thuis! Neem bij toenemende benauwdheid/ kortademigheid EN koorts boven 38 graden contact op met uw huisarts. Lees in dit artikel meer over wat u bij welke klachten het beste kunt doen.

Uw medicatie
Uw medicatie
Geplaatst: 17 maart 2020

Door het coronavirus hebben wij momenteel te maken met grote drukte. Hierdoor kan het verwerken van uw medicatie mogelijk 2 dagen langer duren dan normaal het geval is. Wij willen u daarom verzoeken om niet te bellen met de vraag of uw medicatie klaarstaat. Wanneer uw medicatie klaarstaat, dan sturen wij u een e-mail of een sms-bericht.

Online contact met de huisartsenpraktijk?
Online contact met de huisartsenpraktijk?
Geplaatst: 16 maart 2020

We nodigen u uit om deze weken vooral het gezondheidsportaal MijnGezondheid.net te bezoeken en om hier gebruik van te gaan maken. In dit portaal kunt u online een vraag stellen via een e-Consult en een (vrijgegeven) uitslag van laboratoriumonderzoek bekijken. Online een afspraak maken is op dit moment niet mogelijk.

Landelijk telefoonnummer publieksvoorlichting Coronavirus
Landelijk telefoonnummer publieksvoorlichting Coronavirus
Geplaatst: 13 maart 2020

Het telefoonnummer 0800 – 1351 is dagelijks bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur. Of kijk op rijksoverheid.nl/coronavirus.

CORONA-virus
CORONA-virus
Geplaatst: 12 maart 2020

De uitbraak met het nieuwe coronavirus in de stad Wuhan in China breidt uit. In Nederland werd op 27 februari de eerste patiënt met het virus gevonden. Inmiddels is het virus bij 614 patiënten vastgesteld, alertheid is dan ook geboden. Houd de website www.rivm.nl in de gaten voor up to date informatie over de stand van zaken ten aanzien van COVID-19 ofwel het coronavirus. The novel coronavirus outbreak in the city of Wuhan in China is spreading. On 27 February, the first patient was diagnosed with the coronavirus in the Netherlands and on 28 February the second, therefore alertness is required. We advise you to keep an eye on the website www.rivm.nl for the latest information on the status of COVID-19 or the coronavirus.